BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 01, 2011

NI DAH FEBRUARY TAU!


Kalau tengok title post ni rasa pelik, sila tengok gambar di atas. Mesti dah faham dah sekarang. Yeah betul. Aku rasa aku la manusia paling lambat buat entri pasal new year ni ha. Dah February baru nak menaip "Happy New Year" buat malu kaum -.-

Tapi takpe. Sebab ada lagi beribu manusia tak wish happy new year kat belog. Nak tahu kenapa terjadi sebegini? Sebab depa takdak belog, haih! Okay, aku cilok gambar di atas drpd google. Seram sejuk aku nengok gambo nih. Korang tak rasa ke camtu? ^okay mesti korang dah curious ni^ Asal seram sejuk lak en? Yelah, daripada 2010 --> jadi 2011. Sekarang ni pulak daripada January--> dah jadi February laa pulak.

MAKNANYA TEK LAMA AGI DAH PMR! halahmaaaaaak risau betul! Cuti seminggu ni pun patutnya setadi banyak-banyak untuk exam intervensi 16 feb ni. Tapi mesti kena peruntukkan masa untuk belog, kikiki.

Okay, walaupun dah February (ye saya tahu, saya tahu!) Aku still nak ucapkan untuk bloggers-bloggers,
HAPPY NEW YEAR 2011
HAPPY FEBRUARY
GONG XI FA CAI
ANG POW LAI LAI
:D

No comments:

Post a Comment