BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 29, 2011

BEEP BEEP!

Jangan kira berapa bulan rubee tak update belog sebab ternyata baru sebulan aku tak update belog okeyyy. Aku sebagai seorang manusia yang berumur 15 tahun sangatlah sedar diri yang tahun 2011 ialah tahun yang paling challenging sebab tak lain tak bukan PMR! Woohoo walaweh pmr siot. Gila tak percaya. Setiap kali tengok kalendar mesti jantung aku berdegup kencang (amacam puitis tak ayat aku? Boleh score paper bm punyalah haha) Telah tiba zaman kritikal untuk aku. Lepas ni mesti dok sebut perkataan tension, stress, benci, takut, pecah kepala, gila dll. Itu adat ya anak anak sekalian. Hendaklah aku nyatakan di sini bahawa azam untuk tahun ni ialah untuk score pmr habis habisan! Tanpa ragu ragu lagik. Sebab insyaallah aku boleh buat. (dengan syarat mesti kurangkan waktu untuk berintenet-macam sekarang ni lahhhh!) Haihla, mari berjuang o.O

No comments:

Post a Comment