BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 30, 2010

FENOMENA HARIMAU MALAYA

Wey teruja wey tahap lima dah ni. Bukak morzilla je, first first sign in belog dahulu, then bukak new tab kau tahu aku search apa? Hahahaha ('-')

Click to enlarge image ya anak anak.
Tulah cerita dia. Pergh meletop siot Malaysia menang bola. Setelah 14 tahun menanti. Ya! 14. Itu fakta ya adik adik semua. Hebat kot. Pujian melambung tinggi buat player-player Malaysia. Aku ada terbaca halaman depan surat khabar Metro kot, (cehh, halaman siot) ada tertulis "Indonesia menang, tapi Malaysia juara" <-- perghh memang takleh bela seh writer dia. Tapi i loikee, hahah.

Aku sebenar benar benarnya mengharapkan yang biar la Indon takde goal langsung for this second final tapi last-last tersumbat jugak dua gol. Nak wat cane kan. This second round final game bersih, fair play takde laser-laser okay. Walaupun jurucakap kat tv tu dok ungkit-ungkit isu laser sume ni. *menjengkelkan*

Aku tabik gila kat goalkeeper Malaysia, Khairul Fahmi. (yeke nama dia camni?) He's a very good goalkeeper. Aku tengok banyak kali gak player Indon try nak sumbat goal tapi nak wat cane goalie Malaysia handal, ha ha *jangan riak weh* Ada sekali Indon dapat free kick aku dah cuak dah takut Indon score, tapi Khairul Fahmi saviour of the day! Walaweh ko bayangkan dia boleh tangkap bola tu dengan kemas. Very impressive *lebih lebih pulak*

Time Safee Sali goalkan untuk Malaysia aku, ayah aku and adek aku dah lompat-lompat cam orang gila siot. Happy nak mampos ah aku cakap. Tapi aku still takleh terima kenapa Indon menang second final ni. Walaupun ikut agregat Malaysia tetap juara. Di sebabkan ni kali pertama Malaysia menang Piala Suzuki ni terus satu Malaysia dapat cuti. Walaweh terima kasih daun selasih ;DDD Walaupun ada cuti, aku tak rasa perubahan apa apa pun ngan cuti tu, sebab aku still cuti sekula -_-

Gembiranya dorang ^_^

nota tambahan : player nombor 24 di depan. hi hi :]

No comments:

Post a Comment