BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 13, 2011

LAGI CERITA TENTANG SEPANDUK

Ni sambungan drpd entri sebelum entri ni. Baca entri sebelumni baru pahe apa yang aku cerita kat sini. Tadi bila aku tekan 'publish post' baru rasa macam ada yang tertinggal. Tak puas pulak bila tak dapat cerita semua yang berlaku time kitorang tengah dalam proses menyiapkan sepanduk kitorang tu.

Warna-warna yang digunakan utk colour sepanduk tu semua cikgu yang support. Kitorang dah gembira sebab colour2 yang disediakan semua ngam dgn tema sepanduk kitorang. Tapi yang boringnya, aku tengok semua sepanduk kaler sama je... So, aku decide nak modify colour2 tu semua so that bila orang tengok sepanduk team aku, takdela boring sbb colour dia lain dr yg lain.

Aku lah tukang mencampur-adukkan segala colour yang cikgu kasi tu. Aku dah berjaya buat colour turquoise but turquoise tu pekat gila sebab yang ada hanyalah biru pekat and hijau pekat. Bila tambah putih baru stabil sikit colour dia.

So, the next colour yang aku modify is rose colour utk buat kerawang bagai. Colour tersebut sangat sweet. Aku suka gila colour tu and nasib baik team mates yg lain juga turut menyukainya. Eceeccceeeh. Hahah

Time tgh kalut dok siapkan banner tu, dan2 laa pallet utk letak colour tak cukup... Terpaksa la team mates aku jadikan tapak tangan dorang sbg pallet. Ahahahah kreatif dan inovatif sungguh! Kumpulan lain ada jugak aku nampak kreatif, guna sudu and bontot tin minuman sbg pallet. Nak cepat punya pasal bantai saje laa

Bila dah kalut2 sebab banner masing2 mesti siap tepat pukul 5 ptg, maka macam2 huru-hara telah berlaku di sekeliling aku. Dengan lagu techno nya sape pasang pun aku taktau. Pastu kelam-kabut bila colour putih dah habis~ Semua kumpulan craving colour putih. Haishhhh. Pastu terjerit sana sini macam "weh baju-baju!" "weyyyyy nanti tumpah air tu!" atau macam ni "laparrrrrrrrrrr!!!!!!!!"

Macam2 ada la aku cakap.. Baju sekolah aku yang putih suci pun dah tercalit macam2 kaler dah! Itula seni namanya. Apa2 pun yg terjadi, aku rasa aktiviti ni sangat enjoy wlupun memenatkan. To my team mates, kita rock, hahaha.

dah habis dah wahai si penglipur lara?

dah.

1 comment: