BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 06, 2011

BERITA BAIK

Rakan rakan aku ada berita baik. Dalam bahas Inggeris good news. Ek eleh mesti la korang tahu kan -_- Ini berita baik untuk aku sorang je. Tak mendatangkan faedah langsung pada orang lain. Tapi teruskan membaca.

Haritu kawan aku baik punya ada pergi cuti-cuti Malaysia kat Beijing. Aku ni benci betul tau. Member-member aku ni semua nak bagi aku jealous pergi holiday tempat gempak-gempak je. Ashhhhh, tapi takpe. Sebab aku dah suruh kawan aku ni ha belikan souvenirs untuk aku.

Kahkahkah aku cakap kat dia "Souvniers jangan dilupakan" Bagus. Dia balik Malaysia dia ada belikan aku something. Iaitu souvenir (tanpa s) Hahaahhaha tapi takpe sebab dia sudi gak bawak pulang something dari Beijing. Terharu i habis baldi jiran sebelah i kebas buat tadah air mata :P

Nak tahu dia kasi apa? Haaaaaa, best tau dapat kawan macamni~ Sangat memahami & menepati citarasa. Dia bagi aku shawl/selendang. Jangan terkejut ya sebab kawan aku ni JANTAN. Shawl yang dia kasi kat aku mmg superb lah. 100% pashmina aku nak wat kain selimut pun boleh :) Dah pulak chantek. (ops sorry syahirah jealous kikiki)

Dan shawl ini telah menjadi favorite shawl aku. Senang nak pakai, senang nak basuh dan senang hati bila memakai. Hahahahahha. Thanks bro for the shawl! you know who you are kikiki :0


Terbukti cantik shawl itu i tak tipu. Muahahaha. Sengaja menterbalikkan pic ni. Utk senaman leher anda semua (^.^)v

No comments:

Post a Comment