BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 17, 2011

DUNIA SEMATA-MATA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Semua orang tahu aku PMR tahun ni.








Sebab tu aku dah LLLLLLLLAAAAAAAAMMMMMMMMMAAAAAAA tak update belog.










Bukan belog je. Ngan account fb pun aku dah lupa password (mari menangis)

















Tapi takpe, apa salahnya berkorban demi masa depan. (apa kaitan nok?)


















Yelah, lebih baik belajar untuk tentukan masa depan. Sebab mana la tau, kalau aku dapat result bagus, pastu dapat further study kat Oxford ke, balik Malaysia terus jadi engineer kan.












"Angan semata-mata!"









Tapi, lebih baik laa aku berangan nak berjaya daripada dok berangan chantek. Tak ke mana pung. Daripada asyik luangkan masa berblogging, konon-konon nak jadik blogger top,





















Akhirnya jadi.........









penjual sayur. Apalah gunanya blogger top jadi penjual sayur T__T















Sebab tu aku lagi rela belajar sungguh-sungguh dan lupakan internet seketika.








****Aik, seketika je kaa?****











***Diamlaa***

No comments:

Post a Comment