BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 15, 2011

MENJANA TRANSFORMASI UNTUK DIRI SENDIRI

Ni apahal bukak topi ala ala semangat patriotik nih? Huhu. Yela mana taknya, setelah beberapa minggu bergelut ngan kerja kursus geografi, memang bersemangat patriotisme! Bila nak buat hasil kajian je, mesti dia suruh "terapkan unsur/nilai patriotisme" hape mende tah. Aku bantai jela. Nasib baik dapat markah 49/50 (ececey show off kunun)

Bila aku cakap menjana transformasi untuk diri sendiri, maknanya aku je la yang berubah. Orang lain tak la berubah pun. Loolololol. Apa yang berubahnya?


*sekadar hiasan*

Sebenarnya memang nak cakap pasal spek pun. Kelakar tak kalau aku pakai spek. Lolololol suba bayangkan. Adakah nampak nerd? atau macam makcik2? Oh, tidak. Mungkin makin cool dan nampak pandai. *sudahlahtuuuu*

Hari tu aku satu family pegi makan asam pedas kat gombak. Celah mana aku tak tau la. Tapi Seri Gombak tak silap aku. Yang ada bookshop pustaka rakyat yang gabak tu. Ya ya! kat situla. Lepas dah makan, Dah nak blah balik umah. Sekali sebelah kedai asam pedas tu ada optometrist lak.. Dan2..

Ayah aku pun masuk. Apa lagi kitorang sume ikut skali ah. Pastu pekerja dia ckp ah ada promotion bla bla~ biasa la nak pancing customer~ So, aku pun kecoh2. "yah, buat spek ruby yah? Aritu kan nurse yg dtg sekolah ruby, dia kasi surat suruh buat spek sebab mata ruby ni tk nmpk sikit?" (mmg betul pun) So, ayah suruh laa pekerja tu check mata aku dulu. Tak sangka betul mata aku ni silau tinggi. Tak silap aku 7 point something la. Rabun 2 point something je~

So, aku pilih spek mata mana aku suka... And dia setkan power aku, pastu nanti kalau spek dah siap dia call bapak aku soh dtg amek. Tp smpi skang blom siap laa. Yelaa baru seminggu kot.. Hahahaha camne agaknya rupa aku pakai spek ha>?< Persoalan masih belum terjawab. Tunggu je~

Nanti kalau dah siap spek tuh aku upload gambar and update blog. Kalau sempat la keh. Bye :O

1 comment:

  1. huyoo ade orang nak masuk kelab spekie laaa. heheEE

    ReplyDelete