BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 20, 2011

AKU BUKAN SEORANG YANG ATHLETICS

Yes, i'm seroius. Kalau nak tahu, aku kat sekolah boleh dikatakan aktif laa (berbanding ngan yg lain) sebab aku suka sports. Yes i do mahhn. Tapi tapi, sports yang aku pernah join, i mean yg aku represent my school, yg aku termasuk dlm team sekolah hanyalah track and field (olahraga).. Itupun aku laa yang paling worse sekali.. Macam tak layak masuk pun ada gak. Haha so kesimpulannya kat sini, memang aku tak layak la dikategorikan sebagai seorang yang SPORTY. Kebanyakan common sports aku dah pernah main. Tapi ada gak beberapa sports yang aku tak pernah main, tak berkesempatan nak try, tak ada peluang nak main atau tak teringin langsung nak main.

#1#GOLF
Lol. Kalau nak ikutkan entah tahun bila lah aku akan mencemar duli pegi main golf. Selalu orang cakap golf ni sports untuk orang yang upper class je. Tapi bagi aku TAK. Sebab ayah aku pun main golf. Ayah aku pernah cakap camni "Ayah ada free tickets untuk Malaysian Open" Pastu mata aku dah bersinar-sinar dah. Dengan terujanya aku bersetuju nak ikut ayah aku. (sebab aku pikir malaysian open squash-teringin gak jumpa nicol david) Titibe ayah cakap "bagus la. Ni la masanya ko nak amik gambar. Orang main golf...." (sebab ayah nak suruh aku jd professional photographer le kunun) Aku pun terus membantah dan tarik balik kata2 persetujuan utk ikut tu. Nak pergi tengok tournament pun aku takmau, apatah laaagiiii la nak main golf. Oh, btw, golf ni lebih sesuai untuk laki tapi ada jugak perempuan yang hebat main golf. Bagus kan?

Tiger Woods yang hebat sangat tuwwwww



Saya tahu la nama awak harimau jangan le mareee~


#2#ARCHERY
Dalam Bahasa Melayu dia memanah. Wow, bestkan kalau hebat memanah. Aku jealous betul dengan sekolah yang ada sukan memanah. Sekolah aku takde pun tsk tsk T__T tapi bagus la takde. Sebab kalau ada nanti susah. Budak-budak sume memanah benda lain. Haritu aku belek album pesbuk (fb) mem aku. Tengok-tengok dia pergi memanah. Aku pun cam terkejut la. "aik sejak bila lak dia ni jadi pemanah? Bukan dia footballer ke?" Oh okay rupanya dia pergi memanah kat arcade. Lol. Aku tak pernah teringin nak try pun bahagian-bahagian archery ni. Sports ni nampak susah bagi aku.

Amboi kau. tak bertimbang rasa sungguh tuan kau ni. Ada ke patut bubuh nama kau 'archery'? Bulu dah cantik-cantik ni kot bubuh la nama siti nohaleza ke kan kan. Search photobucket titibe keluar gambo ni.



Ya, begitulah memanah ya anak anak.


#3#PAINTBALL
Paintball ni diklasifikasikan sebagai sports jugak ke? Ye kot... Bantai je la kan. Sebab aku pun taktau kesahihan dia. Lololol. Sedih kan dekat orang yang tak pernah main paintball ni. Bukan pinball duhh -_-' pinball setakat kau tekan-tekan keyboard tu mampu la.. Ini paintball bro. Mampu ke kau nak lari-lari main hide and seek pastu nak tembak orang lagi? Alaaaaa aku nak dooo main paintballlllllll

Dengar cerita peluru paintball ni menyakitkan. Melihat pada gambar ni pun aku rasa memang betul la kot menyakitkan? Sorry la i taktau paintball2 ni sebab i tak pernah main~ *lame*



Mission 2011 aku yang ke 3,497 ialah main paintball bersama para rakan huhu

#4#KAYAK
Ni antara sports yang ekstrem laa. Sukan air selalunya ekstrem. Aku ni bukannya tak pandai berenang. Aku memang pandai berenang sampai dah dilantik secara official untuk menjadi jurulatih pasukan ikan emas peliharaan jiran aku (lol) Nak ikutkn aku memang teringin sangat nak berkayak ni. Tapi bila dipikirkan balik, aku memang laa bersyukur yang aku masih belum try untuk berkayak.


Sebab ni la! perghhhh kau nampak air yang deras tu. Simpang malaikat patplohpat mahnn. Ini tak kira la pandai berenang, tak pandai berenang. Kalau kau panik, konpem tenggelam abes. So, orang macam aku yg cepat sgt2 panik ni, disyorkan utk memulaukan sukan berkayak.


Tahniah la dekat orang ni. Dah lak berkayak seorang diri si tengah-tengah laut biru. Ditemani pula dengan ikan yang bakal memakan dia tu. Wahh serammm siot.

In conclusion, I am not the sporty one. I am just this cool. Lolllll

No comments:

Post a Comment